Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, February 13, 2011

Reunion Sekolah Menengah Palong 4...


Hari ni Reunion sekolah si jebat masa Tingkatan 2 dan 3...
2 tahun sahaja... Tingkatan 1 sekolah di Melaka...
Tingkatan 4 & 5 berada di Voka...
So hanya 2 tahun di Sekolah ini...
Tapi walaupun 2 tahun...
Kenangan manis banyak disini...
Banyak sekali...

Jebat tidak boleh ikuti REUNION ni...
Sebab ada TUGaSAN yang ngak bisa ditinggalkan...

JIJAN aka BIJAN...nama manja JEBATEJA...
Ahakz...

14 comments:

khairunnisa ♥ said...

woha, ponstan.. dulu masa skul suka buat baju cam ni ^__^ ish, now..takde sape nak buat lagi =.="

Citarasa Rinduan said...

mulai hari nie, kak ayu nak tiak...jijan...hahahahha

jeBateja said...

NISA - uikk..PONSTAN di panggilnya....ahakz...den ni hah...3 4 tahun sekali baru ader baju ni....

jeBateja said...

CR - uikk...ikut senang akak le....JIJAN ke...BIJAN ke...macam si NISA tu..panggil PONSTAN...adehhhh

zati embong said...

wah jebat,tag kat baju ade lagi ke?

kenangan betul kan..O.o

KUREKURE COMEL said...

owh...org palong....sedara rmai kt ctu...

jeBateja said...

ZATI...kenangan terindah tu....ahakz...teringat aweks lama ooooo...ahakz

jeBateja said...

KURE2 - uikkk...iyer ke...moh le singgah ke teratak hamba nanti.....hamba org palong 13

chiLleD...!! said...

cnner leh dpt nma jijan aka bijan tue?hik3

jeBateja said...

Errr...mak sedara bagi...tak taw mana depa kutip....ahakz...

Sha said...

salam:)
hang mmg sllu tak ada hadir klu ada pjmpaan.

jeBateja said...

KAk ShA - den kojo tak serupa orang kak....ahakz

azzey said...

yeay2 ! dh tau nam manja jebat..jijan..he3...

jeBateja said...

Err...jgn bgtaw sape2....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin