Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, February 6, 2011

Kekurangan Tidak Semestinya Tidak Boleh...

Ingat lagik tentang sepupu den yang di langgar LORI...
Kakinya telah di POTONG..?
Kalau tak ingat...KLIK SINI

Now...Amirul sudah biasa bertongkat...
Balik kampung masa cuti raya cina baru2 ni den sempat melihat aksinya...
Oleh kerana sebelum ini Amirul sudah biasa bermain bola...
Malah wakil sekolah dalam bola sepak...
Jiwa bolanya memang sukar dibuang...
Aksi2 dibawah ni...
Membuktikannya...

Bersedia menjaringkan GOL...

Maw membuat rembatan...

Pemain pertahanan lawan sudah datang...

Aiyokkk...tercabut plak seliper...
Dia hanya ada satu seliper jer taw...

20 comments:

khairunnisa ♥ said...

hm, kesiannya :(

kakcik said...

Tahniah Amirul. Kekentalan semangat itu yang sangat penting untuk Amirul terus memacu kehidupan sendiri. :)

jeBateja said...

NISA - den pun kesian kat dia....tapi dia bersemangat

jeBateja said...

KAKCIK - semoganya begitu kakcik....tgk keadaan dia mmg sorang yg kental

KUREKURE COMEL said...

kesiannya...masih kecil lagi tu...
takpe amirul...tabah ye....

gadisBunga said...

amirul hebat la!!

kirim salam kat dia ye. :)

zati embong said...

xmintak bantuan kaki palsu ke?mujur semangat dia kuat,xpe kalau betul dia minat sport,ade sport utk oku jgak kan,mana tahu bleh wakil negara O.o

chiLleD...!! said...

kesiannya dia...angkara org lain, dy yang menanggung..

nasib baik dy boleh tempuhinya...

bunga said...

cayalah..bgs2..budak cam ni yang diperlukan..sentiasa ingin terus maju tanpa menghiraukan kekuranga diri...

nurulramizah said...

kesian kat amirul
tp dier sorang yg tabah
JGNLAH ade sape2 ejek2 dier
cian kat dier

umur bape ek bijan

jeBateja said...

KUREKURE - kecil lagik...kalau tgk kat WAD dolu....pehhh...lagik kasian...

jeBateja said...

GADISBUNGA - isyaAllah...kalau berkesempatan jumpa den sampaikan salam...err..kat den tak maw kirim salam ke..??

jeBateja said...

ZATI - sudah ada kaki palsu...dia tak maw pakai....tak taw apsal..

jeBateja said...

CHILIED - itu lah....org lain buat..org lain menanggungnya.....

jeBateja said...

BUNGA - cara dia buatkan kami risau....mcm dia tak de kekurangan

jeBateja said...

MIZAH - den tak sanggup nak ejek...tak taw le org lain....


Umur dia...11 tahun....

alexa yussida said...

kesiannye dia..harap nti cuba bt kaki palsu ke..muda sgt tu :(

jeBateja said...

ALEXA - dah buat dah...dia tak maw pakai....apsal tah....

azzey said...

Ngerinya saya tgk gbr kat atas tu..tp dia relax ye. tabah betul dia ni....

jeBateja said...

AZZEY - mmg harap dia menjadi tabah...kalau tidak...susah hidupnya nanti....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin