Kawan - Kawan jeBateja

Sunday, February 13, 2011

Maulidur Rasul vs Valentine...

14 Feb 2011 - Valentine Day...
15 Feb 2011 - Maulidur Rasul...
Please lah jangan kita semua sambut Valentine Day tu...
Walau kita semua tak ALIM mana...
Tapi benda semudah ni TAK KAN kita tak taw kot...
Lupakan VALENTINE DAY...
Jom utamakan MAULIDUR RASUL...

Gambar di cedok dari : http://dirihamba.blogspot.com/

12 comments:

chiLleD...!! said...

btol3..dh jlas lg nyata hramnya smbut bnda tu..hu...jom slwat ke ats junjungn rasul kita..

jeBateja said...

Yup...itu yg benarnya tu....Tq

zati embong said...

Betol!jat sokong!harap2 semua org sedar ketidakperluan valentine day itu.

Sha said...

salam:)
setiap hari adalah hari istimewa buat kita, jd tak perlulah mengagungkan "hari kekasih" yg terbukti haramnya.


en. jebat dulu hang smbut tak, masa cinta2 dulu?

jeBateja said...

ZATI - yo lah zati....tak yah sambut laaa....mencik valentine...

jeBateja said...

KAK SHA - den dari kocik dah di ajau nyampah kan valentine ni....ahakz tak sambut pun....x pernah

siti murni said...

Sudah terang lagi bersuluh..Valentine's Day tu haram disambut. Memang tidak akan sekali-kali menyambutnya..

azzey said...

Say 'NO' to valentine's day!

jeBateja said...

SITI MURNI - Yesss.....Alhamdulillah...ramai2 kita BOIKOT...

jeBateja said...

AZZEY - say no to rokok jugak...ahakz

niesz said...

yup..salam maulidur rasul.. :)

jeBateja said...

Salam kembali....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin