Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, February 8, 2011

Lepak Santai di Kuala Lipis...

Masa kat kampung wife aku...
Aku lepak sorang2 kat kedai kopi...
Sambil2 tenguk Hutan Belantara kat depan mata...
Jalan depan mata aku ni plak, lagik 3 kilometer ke Merapoh...
Iaitu jalan ke Gua Musang...
Berbalik pada Hutan depan tu...
Jangan tertipu...di sebalik Hutan tu ada projek balak ( berlesen ) milik abg ipar aku...
Sekali masyuk....rm800k....pehhhh
Ahakz...
Aku tenguk jerk...
Satu sen pun aku tak dapat...
Sebab tak mintak...
Kalau aku dapat...
Mana mungkin aku aku minum depan jalan yang berdebu ni...
Kan...kan...kan...ahakz

14 comments:

She is f.A.z.A said...

PAKCIK.. alang2 dh smapi lipis moh sggh umah dato ct :D

~naddy~ said...

mcm sedap je ayaq tu...:)

jeBateja said...

FAZA - singgah selalu dah....kat depan pagar je lee....

jeBateja said...

NADDY - sedap...? tak sedap laaa...dah suam....ahakz

KUREKURE COMEL said...

xpe2...hidup bersederhana pun dh bahagia...kan...kan....hehehe

Citarasa Rinduan said...

ala..buat muka tak tau malu jer..

mana tau..leh dia belanjer sebiji motor...hehehe

zati embong said...

banyak sgt kenangan kat lipis.seriously banyak!hihi.plg jauh jat smpai,ke kg cegar perah.dekat sejam meredah kelapa sawit nk smpai ke kg cegar perah 2.

yatie's EPISODE said...

mintak la sikit2. buat muke pat puloh sen. mst dye bagi pat puloh hengget. huu ^^

jeBateja said...

KURE2 - ya benar bu....berserhana pun ok...no hal...ahakz

jeBateja said...

CITARASA - tak leh gak...now tak maw senyum pun...takut kita minta duit kot...

jeBateja said...

ZATI - wahhh...hang lebih xplore berbanding den...baguih lah hang ni

jeBateja said...

YATIE - cehhh....cehhh....buat malu je wehhhh....ngak maw laaa

zati embong said...

haha..seminggu kat lipis explore lipis O.o

jeBateja said...

chaitttt...bila nak mai lagik....buat kolam tadahan air plak....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin