Kawan - Kawan jeBateja

Monday, February 7, 2011

Terliur Beb...

Sorry beb kalau ada sape2 terliur...
Tak niat langsung NAK bagi kat korang...
Sebab jeruk ni pun orang bagi kat aku...
Anak buah bagi selepas dia balik dari PENANG...
Orang Penang tak kisah kot...
Tapi aku kisah sebab aku minat Jeruk Campur ni...
Ahakz...Mcm2 Ada kat dalam plastik tu...
Pehhhhh....

12 comments:

zati embong said...

jeruk x terliur,letak nasi lemak sure terliur O.o

chiLleD...!! said...

bes2,,kt penang mmg murh dr tmpt lain bnda alah ni..=)

~@m!_L!y@~ said...

pehhh... dah laa kempunan nak g penang ari ni... what a bad day....

KUREKURE COMEL said...

suke jeles kn mina tau...dh la sedap...

LeeAneem said...

jgn mkn byk2 sgt bro....nanti nipis perut....

alexa yussida said...

ishk sedap giler kut,kte dah la minat asam2 nih..hee..adek yg blaja kat penang slalu wat balik bnda alah ni ngn buah pala..sedapnye!!

jeBateja said...

ZATI - wehhh...antu nasi lemak ke ni.....ahakz

jeBateja said...

CHILIED - hang habaq murah pun kalau hang tak pos kat sini....apa lah makna je derrr.....

jeBateja said...

LIYA - alahai...kempunan lah ni erk...sian nya dia.....ahakz

jeBateja said...

MINA - sabau lah yeaa...kalau berpeluang...den makan depan hang...waka...waka

jeBateja said...

ANEEM = errr....den perut tak nipis.....iman nipis lee....ahakz

jeBateja said...

ALEXA - sib baik hang ada adik kat sana...leh gak tolong bawak balik....den ni...tunggu je e anak buah bawak balik dr kampungnya

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin