Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, February 19, 2011

Makan Mesti Di Lupa Jangan...

Makan kalau sodap...
Den beratur pun sanggup...

Punyo lah ramai orang...
Tah berapo ribu lah perniaga ni dapat...( RM )...

Mee sup Bakso...
Habis den tolan...
Kuah nyo den tak suko...
ahakz..

Jebat...Makan jer ko...
Ko nak solat jumaat ke...?
Nak makan...?
Errr.....jom solat jumaat...
( Semalam nya kes ni....ahakz....)

12 comments:

wahida said...

betul tu, kalau sedap, beratur pjg pun aku x kisah, mahal pun x pe, janji sedap!!

azzey said...

Kek mano ekau mkn yg sodap ni jebat? heh3..

jeBateja said...

hik...hik....kita sehaluan erk...caya laaaa

jeBateja said...

AZZEY - kat masjid Al Hassanah...kat Bdr baru bangi....tapi...masa time jumaat jerk...

KUREKURE COMEL said...

perhhh...ramai gle....dh semua xsempat nk mkn...tu bantai rmai2 mkn kt ctu ye...hehehe

NzA said...

berkorban apa saja demi utk dptkan yg dihajat tu....

kuahnya yg sedap dihirup.....

HonEyBuNNy said...

makan je keja jebat...sukanya bakso...

idhzaty farid said...

belanjaalaaahhhh. suke sangat makan baksoo (:

bunga said...

sedap ke???bunga xpenah makan baksoo tu..

NISA KHAIRI said...

Saya suka makan bakso, bakso paling best kat gombak, gerai wak man...fuh..terbaekkkkkk

alinac lover said...

bab makan laju jerk~

yatie's EPISODE said...

macam kuh kenal masjid tu. di seksyen 9, bangi tu kah? huu

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin