Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, February 10, 2011

Sengal...


Ada anak buah aku berada dalam keadaan sengal...
Sanggup pi beli topeng seperti dalam gambar tu...
Harga lebih RM150...
Kalau bebudak kecik tak pe gak...
Ini dah besau panjang...
Nak tambah sengal...
Datang bawak gi kerja...
Adehhh...
Macam pakai helmet naik MOTOR plak...
Helmet ni satu watak cerita...
Aku lupa laa citer apa...
TAPI...
Bapak buah depa..si jebat nan ayu...
Teringin jugak nak pakai...
So...

Hensem tak kalau JEBAT pakai helmet tu...
Ahakz...

18 comments:

kakcik said...

Dah bertopeng, mana nak nampak kehensemannya. :)

My Little Diary said...

salam,

kekekee... tetiba lak nak jdk budak2 ye...

cik bahulu oren said...

nk pinjam
nk pinjam
mcm lawa je kalau amik gmbr
hahaa

NzA said...

koleksi peribadi tu......kelas apa!!!

chiLleD...!! said...

cm dlm citer starwars lah pulak..hik3

Citarasa Rinduan said...

wah..lain dari yang lain..
ini halmet koleksi katun mana eik??
hehehehhe..
jebat2....buatkan kak yau sentiasa ceria dan terhibur dengan telatahmu

Yuni Aisyah said...

wah gempak la...menarik la nak jd masked rider ke.???boleh tahan mahal gk harga...fuh.!

jeBateja said...

KAKCIK - hensem lagik topeng dari org sebenarnya kak cik....ahakz

jeBateja said...

MLD - eh....kita mmg budak2 lah....ahakz

jeBateja said...

BAHULU - bukan saya punyer yeee...kalau sy punyer pun...nak pinjam...sejam rm5...ahakz

jeBateja said...

NZA - rasanya begitu lah...koleksi peribadi kan.....lantak lah dia...ahakz

jeBateja said...

CHILIED - macam yer plak....ahakz...starwars

jeBateja said...

CITARASA - trasanya bukan ciiter katun aaa....err...iyer jugak kot...ahakz

jeBateja said...

YUNI...kalau dah minat...ada apa pada harga...ahakz

zati embong said...

jat tahu!!topi go go power rangers!

haha O.o

niesz said...

hahaha..mcm jebon da..

jeBateja said...

ZATI - mapa plak..powers ranger den taw bebenor...

jeBateja said...

NIESZ - ishhhhh....jebon tu apa...hensem ke...??

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin