Kawan - Kawan jeBateja

Monday, July 4, 2011

Jebat Balik Kampung...

Balik kampung di Felda Palong 13, Gemas, Negeri Sembilan...
Kena dera dengan adik...
Sempena birthday dia...
Dia maw makan Puding Jagung...
So...
Jebat buatkan...

Ini puding jagung...
Guna acuan mak...
Lawa plak...
Nak kena carik satu ni...

Pokok getah tempat kita orang dah kena tebang...
Untuk tanam semula...
Ada yang tanam getah balik...
Tak taw lah kalau ada yang nak tanam Sawit plak...

Balik semula ke bandar...
Jem plak kat Kuala Pilah...
Rupanya...
Ada xcident kat Ulu Bendul...
Lepas tu clear jerk jalan...

Kedai batu nesan...
Siap buat replika kuboq lagik kat tepi nun...
Lawa2 plak tu...
Ahakz...

11 comments:

kakcik said...

Untung adik jebat ada abang yang pandai memasak. :)

chiLleD...!! said...

nape tak pow jer bkas tu?hik3

CintaZulaikha said...

mmg cantek bla buat bentuk bunga..klu sy buat da ttu tak jadik..

cik bahulu oren said...

lawa plak puding bntuk bunga tu..syg nk mkn :P

wahida said...

aku nak jadik adik ko!! bole? heheh..

NzA said...

nk jadi adik bradik angkat boleh????nk puding jagung jugak!!!!

zati embong said...

waa leh bt hantaran nih!cntik2.haha

maya amir said...

hah...dah lame x nmpk puding dlm bekas gitu...cool gak eh..;)

DiriKu said...

hamboi!!syoknya balik kg...sobsob..rindu kampung..T,T

HonEyBuNNy said...

cantiknya puding jagung tu....huwawwaw

Teenager Housemaid said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puding lagi!!!!
:(((((((

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin