Kawan - Kawan jeBateja

Monday, April 11, 2011

Aduh...Kena Lagi...

Hari Isnin...biasa lah...perhimpunan...
Lepas perhimpunan...
Ada gotong royong KHAS untuk perokok2 TEGAR...
Adehhh...kena lagik...
Bulan Mac dulu dah kena...
Kali ini diasing antara PEROKOK dan TIDAK...
Supaya ia TELUS...
Supaya yang PEROKOK tapi TAK NGAKU tak leh LARIK...
Ahakz...

Si Jebat...
Macam biasa...
Dia suka lepak kat LONGKANG...
Ahakz...
Ambil gambo jerk...
Kutipnya idak...
Kiranya NGELAT...

Satu kilang kena pusing ooo
kesian tul PEROKOK2 ni...
Di dera HATI dan PERASAAN...

Budak 2 orang ini...
Kutip bahu seputung dah gi minum...
Apa daaa...

29 comments:

Amirah Adnan said...

wah..bagus la buat asing2 mcm tu..bio boleh tengok ghope sape yg asek isap rokok..heh..xbaek utk kesihatan okeyy!

Fyqa said...

wahhh. nampak la rajin tuh. heheh


*jadi prokok tegar lagii

padlie said...

ramainye geng...

perokok la yg kena kutip puntung, baru adil..

Citarasa Rinduan said...

tu dia...........
sure kamu pun terlibat sama kan?????

Fida Husain said...

wah... ramai betul tu.

niesz said...

hehehehe..tu la,lain kali dah isap tubuang dalam tong elok2..ermm..awk keja kat mane nie?

yatie's EPISODE said...

HAHA. HAHA. HAHA. HAHA. HAHA.

den suka betol tengok hang kena macam nih. den rasa bahagia jiwa raga. HAHA.

Nur Diyana Mukhtar said...

bagus nya ada program macam ni.. :)

check out my new blog

www.diyanamukhtar.blogspot.com

KatekateKite said...

so,bile nak geng ngan yg tak perokok tu?=p

alexa yussida said...

bagus betol kilang jebat nih...haaa pandai isap pandailah pungut tp kesian la sape yg tak isap kena join gak:p hehe

NzA said...

xserik la tu...buat apa dibuang puting rokok tu brsepah2...kan dh kena denda n denda lg......

cik bahulu oren said...

best kn wt xtvt kutip putung rokok nih..bila lg nk wat kempen kutip putung rokok 1 malaysia..hahaha

KUREKURE COMEL said...

hahaha...bgus betul la kilang ni...
mina nak buat cadangan kat cni la...


kompem pompuan terselamat...hehehe

storyfromme said...

kaki ngelat jebat ni :p

jeBateja said...

AMIRAH - kita mana ada hisap...kita tolong dorang jer....ahakz...tolong tgk...

jeBateja said...

FYQA - kita mmg rajin laa...sgt rajin oooo

jeBateja said...

PADLIE - hah....mmg adil...den sokong apa...mana ada membantah....ahakz

jeBateja said...

CITARASA RINDUAN - ahakz...mana ada kak...kita lelaki maskulin laaa...mana ada hisap rokok....ahakz

jeBateja said...

FIDA - mana ada ramai...sket jer tu...ahakz

jeBateja said...

NIESZ - ahakz...niesz..den keja kat bdr baru bangi....ahakz....

jeBateja said...

Nur DIYANA - bagus...err...sokong2...ahakz....adehhh

jeBateja said...

KATE2 - kalau ikut firasat...bulan 8 nanti...

jeBateja said...

ALEXA - yg tak merokok tidak mengutip...perokok sahaja....ahakz...

jeBateja said...

NZA - tul lah...depa ni kuat mendera...ahakz

jeBateja said...

BAHULU - wahhh..satu malaysia....mawnya leh tambak laut nanti....ahakz

jeBateja said...

KURE2 - ahakz...sila lah buat kat tempat anda.....sure bersih kilang nanti...ahakz

jeBateja said...

STORY - kaki ngelat...mana ada....kita ikhlas...tapi JAUHHH....ahakz

jeBateja said...

YATIE - hang mmg...mana suka tgk den senang....saja jerk....nyampah....ahakz

azzey said...

teringat masa skolah dulu. gotong-royong kutip sampah...hik3....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin