Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, April 21, 2011

Lebat Ke Ni...?

Kalau baca blog ANTU MEKDI iaitu si YATIE...
Perihal dia takut PETIR...
Memang betul lah Bdr Baru Bangi hujan sangat lebat semalam...
Sampai tak nampak jalan dibuatnya...
Masa ni jebat baru keluar dari KILANG...
So terpaksa mencari tempat berhenti sekejap...
Kerna penglihatan Terhad...

Tempat terdekat ialah WARTA GIANT...
Tapi bangunan besar tu pun tak nampak dek mata...
Berbalam sahaja...
Nampak tak bangunan tu...?
Sape tak nampak dia anak.......anak.....errr.....
Akhirnya jumpa pintu masuk Warta...

Ini suasana diluar warta setelah hujan reda...
Khemah2 perniaga berterbangan...
Uikk..ada aweks lah depan jebat...
Aii dik...leh berkenalan...?

Masa nak balik ke Bukit Mahkota...
Tol Bdr baru Bangi jem...
Sistem down rasa nya...
Jebat uturn dan keluar di Tol Kajang...
Sepanjang jalan banyak pokok tumbang...
Pehhh...
Dasat...

23 comments:

アヌム ちゃん~~ said...

next time dtg boleh tgk sakura pulak :)

padlie said...

kat banting ujan je..
kilat lip lap lip lap..

Woofer Storm said...

hujan lebat msti ssah nak drive,nak drive pun kat dalam uma je la.heheee

jeBateja said...

ANUM - baru taw nama hang....ahakz...hang pos kat malaysia sekuntum...ahakz

jeBateja said...

PADLIE - sekarang pun hujan ke....bangi cerah dee..

jeBateja said...

WOOFER - banyak makna ni....makna yg mana satu hang maksudkan....ahakz

My Little Diary said...

memang lebat semalam, kat shah alam pun lebat... terpaksa tunda kan perjalanan balik rumah, lepak kat opis sampai hujan reda...

cik bahulu oren said...

xbrani drive ms ujn lbt T___T

HonEyBuNNy said...

memang lebat la jebat....

ish2 jebat neh...sempat lagi tangkap gambar yer...hehe...

kalau pakai tudung agak2 basah x kena hujan lebat neh?heheheh

Nur Diyana Mukhtar said...

tak terasa lak lebatnya sebab kat dalam alamanda.. tapi balik2 bangi memang jammed.. =.='' nyaris habis minyak kete..

wahida said...

ko sempat nak ngorat ye jebat?

yatie's EPISODE said...

aha jebat.... semalam lebat betul... takut... T_T


dgr bunyi angin, guruh.. takutt.. T_T

jeBateja said...

MLD - satu selangor lah hujan erk....pehhh...lebat plak tu

jeBateja said...

BAHULU - aikkk...hang bukan ada driver ke....ahakz

jeBateja said...

HONEY - mana tak sempatnya...blog berasaskan gambo...kena le peka...ahakz...

pakai tudung saji...sure tak basah...ahakz

jeBateja said...

DIYANA - uikk..bahya tu...minyak paras hidung....pas tu jem....kalau den...kuar peluh jantan...

jeBateja said...

WAHIDA - biasa lah lelaki maskulin...ahakz

jeBateja said...

YATIE - pulak...penakut ngupernya....ahakz....ada duduk bawah katil ke...??

KUREKURE COMEL said...

perhhh..sama la dgn tmpt mina...
takut nak lalu kwsn pokok besau....

jeBateja said...

KURE2 - hujan lebat 1 malaysia erk....ahakz.....

cuaca dah tak menentu sekarang ni erk...

NzA said...

lebat tu.....

jeBateja said...

NZA - ahakz....sgt2 ;ebat

azzey said...

mmg ujan lebat dgn kilat petir sume hari tu...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin