Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, April 12, 2011

Kisah Penjual Soya di Bandar Baru Bangi ( Penting )...


Video ni den jumpa kat FB...
Kisah penjual soya yang meludah dalam plastik minuman soyanya...
Gerai ni di Bandar Baru Bangi...
Kalau anda menontonnya...
Anda akan tahu di mana gerainya...

Den baca komen di FB...
Ada yang kata dia meniup untuk mengembungkan bungkusan plastik...
Kalau di youtube...
Ada yang kata, dia kata tiup sebab panas...

Tak taw mana yang betul...
Sila tenguk sendiri...
Dan buat keputusan sendiri...
Ahakz...

MINTA MAAF KEPADA KAWAN2 YANG BW KAT SINI....
JEBAT MASIh LOM KESEMPATAN UNTUK KE BLOG KAWAN2...
SUDAH ADA YANG DAh BALAS KUNJUNGAN
TAPI BELUM SEMPURNA
MINTA MAAF...Kalau KEJA PAGI MEMANG MEROYAn SKET...
APA PUN TQVM

26 comments:

KUREKURE COMEL said...

alamak....dah la tak minum soya ni...

mysara said...

ni yg wt geli-geleman ni..

storyfromme said...

ni yang nak benti minum soya setahun ni.errkk...

Nur Diyana Mukhtar said...

yacks.. =.=''

wahida said...

aiyak...nape lah jadik mcm ni...ni yg den geli geliman neh...

cik bahulu oren said...

gelinya...yekkkkk

khairunnisa ♥ said...

mungkin time tu orang terambil gambar dia kot ^_^

pernah ada khabar angin kat satu restoran.. akhirnya ditutup, sedangkan itu hanya khabar angin.. kesian betul la =.="

NzA said...

ada baca jampi serampah kot sbgai pelaris...eeeee...geli!!!!

Amirah Adnan said...

yekkk! kenapa lah hari ni cite sume sal geli2.. adeh..

niesz said...

euuuww!pengotor! xkesah la die hembus ke, tiup ke, yg pati mesti ade air liur termasuk dlm tu..

siti murni said...

haru..haru...dari cerita ikan patin sampai la ke soya nih..adehhh...susah cenggini..

jeBateja said...

KURE2 sila lah minum....den galakkan...ahakz

jeBateja said...

MYSARA - ahakz...macam nampak lintah plka hang ni...

jeBateja said...

STORY - jgn lahhhh tak minum....minum laaa....itu org lain lahhh....org lain buat bersih...

jeBateja said...

NUR DIYANA - yack laaa...tah2 dah pernah minum...kan..kan...??

jeBateja said...

WAHIDA - ini semua....sebab nak untung lebih le....

jeBateja said...

BAHULU - alaa...tak yah lah geli....ahakz

jeBateja said...

NISA tu aaa....takut teraniaya org...

jeBateja said...

NZA - pelaris tu dah 200% betul....ahakz

jeBateja said...

AMIRAH - biasak lah.....citer top harus di kongsi

jeBateja said...

NIESZ - betul2...ahakz

jeBateja said...

SITI MURNI - apa nak buat....takdir....

azzey said...

saya pun tgk video ni kat fb. tak tau sejauh mana kebenarannya. tp dh cukup membuatkan saya geli nak minum soya. lagi kat situ. rasa2 saya tau tptnya.....

jeBateja said...

AZZEY - waka..waka...kalau taw tempat....jom le kita serbu tempat tu...ahakz

alinac lover said...

btol le dia ludah le tuh~ weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

yatie's EPISODE said...

hah! aku tawu tang nih. kat seksyen 1 tu kan??

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin