Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, April 2, 2011

Rumah Di Pecah Masuk...

Salam geng...
Post ni adalah autorun...
Masa ni, IsyaAllah jebat telah pun berada di Kuala Lipis...
Adik Ipar bertunang...
Maaf sebab tidak leh melawat ke BLOG kawan2...

Just nak kongsi pada Rabu lepas...
Rumah anak buah di pecah masuk...
Den dengan angkatan perang telah datang ke rumah mereka...
Tiada kesan2 pecah masuk pun...
Gril ok jerk...

Tombol pintu pun tiada kesan pecah masuk...
Still elok...

Oleh kerna ini rumah anak dara...
Jebat tak boleh nak xplore barang2 yang berterabur...
Banyak plak barang2 sensitip hak milik anak dara ni...
So sekadar keadaan mereka tengah berbincang aje...
Barang2 sensitip tu pencuri tak minat nak ambil...

Barang yang hilang...
2 buah laptop...
1 pcs jam Roscani...

Gambar kumpulan anak dara yang rumah mereka dipecah masuk...
Orang suruh tunjuk muka berduka...
Depa leh senyum menawan plak...
Macam tak de apa2 terjadi jerk...
Ahakz...

12 comments:

amalhaj said...

takziah pader sememe anak daghe tuh. banyakkan bersabor.........

gadisBunga said...

senyum macam hepi je...

GB time rumah kene pecah masuk dulu terus terduduk. nak nangis tapi tak terkeluar air mata sebab tak sangka!

cik bahulu oren said...

nk begambar wajib la wt muka hapy :p
rugi la wat muka berduka lara..hahaa

ezzu said...

bersabar jer lh....semakin byk gejala pecah rumah nie..hehehe

yatie's EPISODE said...

haishh. kat mana nih? kat bangi kah? takotnyaaaa T__T

zati embong said...

diorg semua xde kat rumah ke jebat masa 2?

jeBateja said...

AMAL - den raso...den bersabo tu...ahakz

jeBateja said...

GB - tu yg den pelik tu...apsal plak depa tersenyum simpul plak...ahakz

jeBateja said...

BAHULU OREN - ooo...kalau itu alasan nya...wajip le depa happy...ahakz

jeBateja said...

EZZU - ahakz,...mmg semakin banyak dan meyeramkan...

jeBateja said...

YATIE - kat taman tenaga YATIE...kat Hentian Kajang tu...

jeBateja said...

ZATI - tiada di rumah....semua kuar...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin