Kawan - Kawan jeBateja

Friday, April 15, 2011

Wow...

Pelamin ni den ambil gambonya kat PKNS BDR BARU BANGI semalam...
Lawa ke IDAK...?
Lawa laa...
Kalau lah den NIKAH sekali lagik...
Nak buat macam ni lah...
Boleh...?

Ahakz...
Ada yang kena PARANG ni kang...
Ahakz...

37 comments:

Nur Diyana Mukhtar said...

waktu anniversary tu pasang la pelamin.. bhahaha.. bernas x idea? :)

~♥ iella ♥~ said...

Memang patut kena parang nieh..!

deeya said...

meh sinie nak kene sembelih neyh ..!

fyra said...

amboiii , mmg nak kene parang nih ;p

Amirah Adnan said...

haip2.. nak kasik operation terus, x maen lah parang2 neh.. haha..

KatekateKite said...

cantikla... simple je! =)

mysara said...

nk amik gmbr kt atas tu bley x?? hehe

gadisBunga said...

lawo...lawo...

tapi bila kawin nanti den taknak berpelamin bagai. hu~

storyfromme said...

eh,lupa lak ade karnival pengantin kat PKNS bangi.

alexa yussida said...

pArang smpai lumat la jwbnyeee..hehe

NISA KHAIRI said...

sekarang ni makin hebat trendnya..nasib baik nisa sempat merasa pelamin macam tu..hihihi..anniversary ang buatlah macam tu, tak pun tumpang je pelamin orang..hehehehe

HonEyBuNNy said...

hai jebat...nak kawin lain ker?hehe....wow...kalau pelamin dah wow....tudung pun kena wow jugak la...heheheh

NzA said...

bukan setakat kena parang ttp kena gergaji...ngeh..ngeh..ngeh....

khairunnisa ♥ said...

haha.. ponstan hang.. biar bini hang masukkan ponstan banyak banyak before hang kena parang..

sebab..

nanti lepas kena parang, tak leh dah makan ponstan. HAHA.

yatie's EPISODE said...

haippp! ada niat tuhh nak nikah lagi sekali! kena bagitahu wife hang nih! bagi piat telinga!

cik bahulu oren said...

meh nk tolong parang..hahaa

zati embong said...

hahaha.lawo2.xde org nk sponsor jat ke?

jeBateja said...

DIYANA - ha ah lah...bernas tul beras ....ahakz....

jeBateja said...

IELA - alaa..jgn lah...den tgh pucuk wife ni...ahakz

jeBateja said...

DEEYA - mak oiii...sembelih erk....kerat slow leh...??

jeBateja said...

FYRA - ahakz....kenapa...kenapa...apa salah ku...

jeBateja said...

AMIRAH - mak oiii..kita beradab jugak tu...ahakz...tq jer lahhh....

jeBateja said...

KATE2 - apa lagik....hang leh lah buat mcm tu...ahakz

jeBateja said...

MYSARA - sila2....ambil lah...aga guard tu....ahakz

jeBateja said...

GADIS BUNGA - pas tu...nak buat yg mcm ne..???

jeBateja said...

STORY - ooo..hang taw erk...sila lah dtg...ambil idea....ahakz

jeBateja said...

ALEXA - tu dia....sampai lumat yg tak leh blah tu....ahakz

jeBateja said...

NISA - rasanya tumpang yg org punya jer lah....ahakz

jeBateja said...

HONEY - ha ah...ada calon tak...pas kat sini sorang....ahakz

jeBateja said...

NZA - maaf...gergaji di larang sama sekali...ahakz

jeBateja said...

NISA - hampeh hang....nak suruh pegi selamanya ke...???

jeBateja said...

YATIE - apa plak...wife den yg tolong carik kan...ahakz

jeBateja said...

BAHULU - maaf cik...dilarang tolong menolong...ahakz

jeBateja said...

ZATI - bila hang nak nikah...???,,,

KUREKURE COMEL said...

vaaavaaavvaaaa.....nak nikah lg...hehehe....

beyeh je..ooppsss...kak...tgk jebat ni..hehehe

jeBateja said...

KURE - wehhh...ko ni bising laaa....ahakz....tak geng aa..mcm ni....ahakz

azzey said...

Kang pelamin ke maan..ko ke mana jebat...:P

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin