Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, March 9, 2011

The Apam Pelangi...

Apam pelangi...
Malam semalam Jebat suruh WIFE buat...
Niatnya...
Nak bawa ke kilang...
Nak bagi kawan2 shift lagi satu, rasa...
Semedang jebat keja siang ni ( patutnya malam...)

Ini lah belahan nya...
Selebihnya dah masuk bekas...

Sampai ke kilang...
Dalam 20 minit...
Apam sulah habis...
Tinggal bekas jerk...
Petang plak jebat dapat 2pcs karipap panas...
Exec belanja...
Jebat tak taw pasal ni...
Tapi kawan2 tolong simpankan....
Dalam bekas APAM yang jebat bawak pagi nya...
Emmm...nampak kan...
Kalau kita IKHLAS memberi...
Ada lah nanti BALASAN nya...
tanpa kita DUGA...
Tanpa kita JANGKA...

( jebat juga menerima 3 tempahan apam pada semalam nya...REZEKI lagik...)

9 comments:

HonEyBuNNy said...

alhamdulillah.....

jebat....sebijik cm warna tudungku...hehhehe....

jeBateja said...

HONEY - ahakz....kelakau...ada mcm warna tudung ke...bak sini selai

Citarasa Rinduan said...

jebat--
pandai tua isteri kamu buat apam pelangi..
kalau cik mat gebu..hehehe

jeBateja said...

Citarasa Rinduan - ahakz....sebab pandai le kita terpikat tu....senang2 jer kita leh membesar dengan jaya...terutama tang perut...ahakz

alinac lover said...

ala cane nk buat ek.nk try buat jgk!

jeBateja said...

uikk..itu kena tanya wife tu...den tak taw....ahakz

cik bahulu oren said...

pndai wife buat
cntik
bkk klas ajar wat apam pelangi
hehee

jeBateja said...

BAHULU OREN - wakakakakakaka...nanti deb bgtaw dia yer...yer....ahakz...

azzey said...

ko mmg jebat saje je buat org terliur..kaler2 pelangi tu menggoda hatiku..hu3..

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin