Kawan - Kawan jeBateja

Monday, March 28, 2011

Nilai 3 Di Hari Minggu...

Nilai 3 kalau di hari minggu atau cuti umum...
Pehh ramai orang beb...
Kalau orang dah ramai...
Kenderaan pun akan ramai...err..silap...banyak...
Kadang2 sampai susah nak parking...
Kebanyakkan mereka yang datang mencari barangan perkahwinan...
Untuk bekas hantaran misalnya...
Tapi ramai jugak yang mencari karpet...
Pinggan Mangkuk...
Benda2 besar HARUSnya kenderaan nya besar...
MAKA...
Mereka datang dengan BAWAk bas...
Seperti gambo kat atas nun...
Ahakz

5 comments:

KatekateKite said...

ko dtg bawak apa jebat? kapal terbang ker tongkang?? hahahaa..... boleh bli isik rumah sumer kat sane! kite tak suke arr gi sane, cam same jerk mana2 gi pon!

dulu2 jerk beriye no gi bli baju raye kat sane, baru2 biaselah..... jakun sikit! =D

KUREKURE COMEL said...

kalau jebateja buat jualan online..
sure mina beli dulu...


barang kat nilai la...hahaha....

mmg sntiasa penuh org kat sne kan...

niesz said...

haha..kena letak kat bumbung la jwbnye brg2 tu kalau x muat bus..ekekekeek..

Teenager Housemaid said...

hoho~
nilai 3?
nilai nilai nilai...
(ok mmg xde kene mengene hoho)

zati embong said...

haha.salah 2,patut setiap sorg kena bawak lori!barulah berbaloi2!!

hahaha

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin