Kawan - Kawan jeBateja

Tuesday, March 29, 2011

Nasib Seorang Perokok...

PERTAMAnya...nak MINTA MAAF pada BLOGGER yg datang sini LEPAS tu KOMEN or TIDAK...
JEBAT bila kerja pagi ni susah sket nak JALAN2 ke BLOG kawan2...
TAPI jebat akan USAHA kan...

Gambar atas...
Menanti untuk BRIEFING di Pagi Isnin semalam...
Macam zaman SEKOLAH dulu...

Dah beratur kena plak dengar syarahan...
Kat depan tu semua cikgu2 ...misalnya....

Lepas tu kepada para PEROKOK dikehendaki kutip putung ROKOK...
Putung rokok tu bersepah sebab ada yg tak taw guna TONG sampah...
Nampak tu...
Dari hujung sana depa kutip...

Sampai lah tempat jebat berdiri...

Tapi si jebat ni...
Kat kakinya tak dikutip2 lagik...
Ahakz...
Leka ambil gambo jerk...
Ahakz lagik...

30 comments:

amalhaj said...

sibbaik teman dah berenti daghi jadi penageh tegar ghokok... hahahahahahaha

kakcik said...

Memang nak kena titik jari tu... tak reti2 nak buang dalam tong sampah, ya?

cik fiza said...

hohohoho ptt sediakan tong sampah besar giler kt situ biar tahu nk buang puntung di mana :P tapi nnt nampak mcm menggalakkan plak... xyah merokok la sumaaa...

bunga said...

pandai buang jer..

NzA said...

kes kena denda la nie ye....

KatekateKite said...

haaa... baguslah buat macam nih! bagi kesedaran sikit kat semua perokok! sebab suke membuat pencemaran udara dan alam sekitar!

My Little Diary said...

jebat.. ko isap rokok jugak ke? huhu

~♥ iella ♥~ said...

baguih sangatla bila wat aktiviti cmni...sangat murni sesuci minyak masak sri murni...

chiLleD...!! said...

msti yang tk merokok merungut2 sbb kna kutip gak kn???ahakz

Citarasa Rinduan said...

sampai skrang kalau kak ayu di citarasa rinduan,.
stil anggap perokok adalah seorang yang pengotor...

jebat..cepat kutip sampah2

KUREKURE COMEL said...

hahaha....dah besau pun kena kutip sampah jgk...lawak gile...kihkihkih...



tu la...lain kali jgn main buang je..kahkahkah...

niesz said...

ni keja kat mane yer, mcm kenal je..hehehe...

p/s : column yg mane yer, niesz x fhm lorh..heee..

padlie said...

mencabar betul kerja tuh... kutip benda kecik..

Entry terbaru padlie: Penceramah yang dah lama tak berceramah

azzey said...

gbr kaki je npk ni jebat..heh3..

jeBateja said...

AMAL - hang leh berhenti...pehhh...tabik2..

jeBateja said...

KAKCIK - alamak....garangnya cikgu.....ahakz...

jeBateja said...

CIK FIZA - tak payah merokok lah semua...? mimpi di siang hari tu...ahakz

jeBateja said...

BUNGA - tahnya...pandai jer buang....ahakz

jeBateja said...

NZA - kita malu megaku...ahakz...ahakz

jeBateja said...

KATE2 KITE - ha,,,ha,,,,iyer lah....iyer lah...perokok pencemar alam sekitar...

jeBateja said...

MLD - den mana ada merokok....den hisap jerk..kurang 5 btg sehari...

jeBateja said...

IELLA - aikk...mcm perli jerk...

jeBateja said...

CHILIED - yang tak merokok...tak payah...

jeBateja said...

KAK AYU - iyer ke..pengotor...?...betul ...betul...

KatekateKite said...

alamak! jebat mara....

huhuhuu.........

sorry..............

=.="

cik bahulu oren said...

pdn muka kena kutip..hahahaa

zati embong said...

hahaha,lawaklah jebat.betul2 cam budak sekolah da.haha

jeBateja said...

KATE2 mana ada marah....suka ni...suka ni....

jeBateja said...

BAHULU OREN - ahakz....ahakz...

jeBateja said...

ZATI - adehhh....ko perli erk....siap lah...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin