Kawan - Kawan jeBateja

Thursday, March 31, 2011

Teater Kampung Boy...

Dua hari lepas nya citer...
Jebat dapat tiket ni FREE...
Tiket nonton teater Kampung Boy...
Majikan yang bagi...
So ada bos bagi 5 keping kat jebat...
Oleh kerna jebat tak leh nak gi...
Pas kat anak buah...
Ahakz...
Baik si Jebat tu...
Ahakz...

Zoom sket...
Nampak nama majikan JEBAT...?
Ahakz...
Agaknya...
Depa taja TEATER ni...
Agaknyz laaa...

** Jebat ada kursus 2 hari...mulai hari ni...so may be BLOG ni sunyi dalam 2 hari ni...TQ...

22 comments:

storyfromme said...

jebat tak nak ajak saya tengok kampung boy tu ke?hehehe.

bunga said...

saja kan nak bg bunga jeles..wekkkk:P

gadisBunga said...

bos ko baik betol! aku gi tgk semlm tapi tiket tanggung sendiri ler...huhu~

cik bahulu oren said...

nk tiket free jgk T___T

amalhaj said...

naper idak bagi kat teman jabat oiiii .... teman nguleng-nguleng ateh tanah sbb idak dpt tiket.... hahahahaha

NzA said...

nk ikut boleh?????

yatie's EPISODE said...

KENAPA TAK BAGI KAT YATI? KITAKAN GENG BANGI! TACING DGN HANG! T_T

DUA HARI TAK UPDATE BELOG? DAHKU AKAN BAKAL MERINDUI BELOG MUUU~ ^^,

wahida said...

bestnya bos ko tu...
kalau ko x nak, napa lah ko tak pass kat kwn2 blogger...

niesz said...

lorh, nape x bg dekat niesz 1..heeee....moga ceria di kursus nnti, jgn tdo pulak..haha..

KUREKURE COMEL said...

napa tak bg kat mina.....kalau tak blh tgk....hehehe...

jeBateja said...

STORY - eh...eh...kita pun tak gi...mcm ne plak nak ajak hang....kan...kan...

jeBateja said...

BUNGA - hang jeles ke....ahakz....yessss laaaaa

jeBateja said...

GADIS BUNGA - hik...hik...baik...? emmm....mmg baik pun....ahakz

jeBateja said...

BAHULU - tak leh laaa.....ini utk kita jerk...ahakz

zati embong said...

kita sama2 outstation eh?ada kem rupeny jebat.hihi

kim salam org lipis O.o

jeBateja said...

AMAL - sabo je lah....jgn le de,a murka...nanti teman belikan buku LAT jerk...ahakz

jeBateja said...

NZA - tak leh...tak leh.....ahakz....

jeBateja said...

YATIE - sabo lah yati....lain kali kita bg khas utk hang...ahakz

jeBateja said...

WAHIDA - bebudak sapura je leh pergi...ahakz

jeBateja said...

NIESZ - maap...dah habis bg org...ahakz

jeBateja said...

KURE2 - sowy....terlupa...ahakz

jeBateja said...

zati - den penat oooo....gi sana...sini...ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin