Kawan - Kawan jeBateja

Monday, March 7, 2011

Latihan...

Di tempat kerja korang ada anak buah...?
Jebat ada ramai...
Bagaimana korang bagi LATIHAN kepada mereka...?
Jebat paling susah memberi latihan...
Jebat suka pas kan aje kepada pekerja SENIOR...
Depa paling rapat dengan kerja MEREKA...
Maka lebih tahu apa yang perlu diajar...
Kecuali...

Anak buah yang tiada SENIOR...
Jebat ajarkan...
TETAPI ada peristiwa yang menyebabkan jebat SERIK...
Ada anak buah yang Jebat ajar lebih dari yang lain...
Sanggup pulak burukkan jebat di department lain...
Katanya LEADER tak ajau dia...
Akhirnya di BLACKLIST kan oleh jebat...
Pas tu bila dia tak dapat ILMU dari jebat lagik...
Dia minta maaf sampai nangis2...
Ahakz...

Kelemahan paling KETARA jebat ialah...
JEBAT ni KUAT BERDENDAM...
Kalau hari ni ko SUSAHkan aku...
Esuk Lusa or Bila2 Tahun...Ko siaplah pembalasannya...
So...Tiada Maaf bagi Mu...


( gambar : Shima sedang ditraining oleh JEBAT. Tiada kena mengena dgn citer diatas. Jebat diarah BOS untuk develop Shima ni...ahakz...)


8 comments:

khairunnisa ♥ said...

ajar and jaga anak buah tu baik baik.. HAHA.. :P

kakcik said...

Cantik anak buah Jebat. Pengira biji kopi macam kakcik tiada anak buah. Ahakz... :)

KatekateKite said...

takmo la wat jahat ngn jebat! nanti die berdendam,habis die tamo kasik resepi lagi! hahahaa....

puding / agar2 cendol kite dah jadik tau! ngeeeee~
----------------------------------
Kemarahan Tak Terbendung? Kenapa Marah Marah Nihhh....?

jeBateja said...

NISA - yerrrr...den jaga lah ni...

jeBateja said...

KAKCIK - pengira biji kopi???...uikkk

jeBateja said...

KATE2 - kalau org tak buat jahat kita...buat apa kita nak buat plak....ahakz...

mana gambonya....

azzey said...

Seronok gak bila train bebudak baru nih..:)

am said...

chetttt.....yena deyyyy.....

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin