Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, March 9, 2011

Ratu Kerusi...

Lab aku kekurangan KERUSI...
Bukan tak ORDER...
Dah order TAPI macam salah SPEC...
Akibatnya...
Duduk 3 4 kali...
Kerusi HANCUS...
Apa tak nya...
Kerusi untuk LAB...
Order macam kerusi KELAB MALAM...AHakz
Oleh Kerana tak cukup KERUSI...
Semua orang duk RAMPAS MERAMPAS kerusi...
Termasuklah RATU kerusi ni...
Kemana2 dia pergi dalam LAB...
Dia duk SERET kerusi ni...
Takut orang RAMPAS...
Macam le KERUSI tu dibeli dengan DUIT gaji dia...
Ahakz...

Tenguk dia nak blah tu...
bawak dengan kerusi2 sekali...
Kalau bos baca statement ni bagus gak...
Baru dia taw...
Anak buah dia dah terlalu teruk kena Sindrom Kerusi...
Ahakz...

22 comments:

wahida said...

bos ko baca x blog ko?

jeBateja said...

ada yg baca....ada tak baca...yg paling atas...tak baca...ahakz

siti murni said...

adess..kesiannya..berebut kerusi bagai..office kite kerusi banyak..tak bertuan..ekeke...

My Little Diary said...

jebateja....
meh ler amik kusi kat opis den ni haaa... berlambak, org takder, seme dah resign... kahkahkahhh

zati embong said...

hahaha sgt teruk da tu.

kidnap dekat department org lain la jebat.

HonEyBuNNy said...

ratu tudung ada x?hehhe

Citarasa Rinduan said...

adoi..sini kakak bagi hadiah utk ko..
kerusi malas nak??

niesz said...

hahaha..klakar la..ni mesti dtg keja awl ni sebab xnk kerusi kena curik..ehe..

jeBateja said...

SITI MURNI - nak derma kat kita org ke....di galak kan sangat2...

jeBateja said...

MLD - lorrr...ramai tul nak derma kerusi...bebaik bebenor kawan2 semua....ahakz

jeBateja said...

ZATI - cadangan terbaik....hepppp...apsal ajau org jadi jahat ni....

jeBateja said...

HONEY - ada...aada...dia kat UIA...ahakz

NzA said...

nk kerusi meh sini..kt sk bykkkkkk kerusi.

jeBateja said...

CITARASA RINDUAN...waka...waka...kang malas buat kerja kang...kang....ahakz

jeBateja said...

NZA - err..kerusi sekolahnya ke...tak maw...dosa....hak kerajaan...ahakz

jeBateja said...

NIESZ - mcm ne hang taw ni....ahakz....musti hang pun cam ni kan...kan...kan

alinac lover said...

hehehe ada ratu kerusi ek~ hahahhaha

jeBateja said...

ada...ada....itu le orang nya....

bunga said...

hahahha..xtahan nak gelak bunga bc entri ni..haha..sanggup tu bawak kesana cini,,ahaaa..

aduh22..sakit perut..haa..

jeBateja said...

uikkk...jgn gelak kuat2...kang marah budak tu kang....ahakz

cik bahulu oren said...

kahkahkah
lawak btol
kat ofis cik bahulu ada kerusi xtra byk

azzey said...

kena 'op' dulu kerusi tu supaya org lain x amik..hi3...

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin