Kawan - Kawan jeBateja

Saturday, March 26, 2011

Jangan Cuba-Cuba Lawan Bos...

Tahu ini minyak apa...?
Ini minyak angin...
Tapi aku panggil Minyak Cap Kapak jerk...
Minyak ni anak buah den punyer...
Besar botolnya...

Ini bapak buah punyer...
Selalu mintak Minyak kat anak buah...
Malu jugak...
So beli sendirik lee...

Sapenya lagik besau...?
Bapak buahnya ke...
Anak buahnya...
Mana leh lawan bos wehhh...
Apa apa hal...
Bos kena lebih taw...
Ahakz...

14 comments:

ezzu said...

ezzu biasa guna yg bapaknye..hehehe..lebih besau n tahan lama cikit kot..

amalhaj said...

kat ghomah teman pon byk minyak cap kapak nih..... apasei minyak cap kapak nih oghang berkenan bebeno termasuk ler teman?

gadisBunga said...

aku punya minyak cap kapak botol kecik je. tapi harga depa kapak jadi rm3.40.

ke aku yg kedekut?

khairunnisa ♥ said...

haha. alergik dengan yang ni lah..!! ponstan, terima kasih.

storyfromme said...

hahaha...tercabar dengan anak buah la tu.

NzA said...

ni mesti kes slalu sakit kepala...

jeBateja said...

EZZu - den beli sebab nak lawan anak buah jerk...ahakz

jeBateja said...

AMAL - dah sedari kita pakai...sebab tu dah sinonim kot...kot laaaa

jeBateja said...

GADIS BUNGA - ok lah tu...den nyer rm12.90...hah....lagik mahai oooo

jeBateja said...

Khairun nisa - amboi hang...ponstan hang panggil yeaaa.....ahakz

jeBateja said...

STORY - mmg aaaa...ahakz

jeBateja said...

NZA - ha ah..kerap plak sejak 2dua menjak ni....

yatie's EPISODE said...

puihh. yati pye pon yang kecik je. takot gle ah nak lawan hang pye. hikhik

jeBateja said...

YATIE - waka waka....hang jgn cuba2 lawan den yea....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin