Kawan - Kawan jeBateja

Wednesday, March 16, 2011

Made In China Maaa...

Nak pakai telepon MAHAL...
Nak yang murah...?
Meh le beli kat sini...
Ahakz...
Anak buah jebat punya ni...
Macam2 ada...

Test...
memang China kelas laaa...
Sebijik mcm yang ori...

Hamba gajet sedang ralat mencuba...

Oppsss...time rehat ni...
Jangan ada yang kata mengular plak...
Ahakz...

8 comments:

zati embong said...

haha,ni la kalau lelaki berkumpul,perempuan takut nk dekat O.o

Citarasa Rinduan said...

jebat--
okey ker produk tu..
takut meletop time caj macam kat media baru2 niwe

siti murni said...

A'ah Jebat nye...okey ke handphone china ni..memang ler dengor nye murah..tapi tak pernah la cube gajet china nih....

haihh...kaum lelaki klu dok kumpul gitu klu tak sebab bola, gajet..kalau tk sebab gajet, keta...kalau tak sebab keta, moto...adess....*tp lebih baik dr bergosip kan...ekeke

cik bahulu oren said...

smpai mcm tu skali dok bekumpol..hahaa

jeBateja said...

ZATI - apa yg hang takut kan...mereka2 ni budiman orgnya....ahakz

jeBateja said...

CR - akak....kita mana taw....lom pernah pakai...kalau dah akak kata leh meletup...seram dennn.....ahakz

jeBateja said...

SITI MURNI - den tak berapa suka produk cina ni....kalau kain..ok...

Errr...leh jugak lelaki ni megumpat...ahakz

jeBateja said...

BAHULU - ahakz....hantu gajet semuanya....ahakz

Post yang lain...

Blog Widget by LinkWithin